Idealne matki – Doris Lessing

Po książkę sięgnęłam , dzięki mega mocnej promocji jaką otrzymała. Zamówiłam ją w księgarni internetowej , rozczarowałam się troszkę gdy przyniósł ją listonosz. Ma zaledwie 110 stron pisanych ogromną czcionką. Jest to więc lekturka na max godzinkę.

idealne matki

 

Kilka słów o książce:

„Liz i Ros są nierozłączne, mieszkają po sąsiedzku w pięknych domach nad brzegiem oceanu. Obie są samotnymi kobietami i obie mają nastoletnich, atrakcyjnych synów. Jeden niedozwolony pocałunek niszczy ten przyjacielski układ i popycha bohaterów do uwikłania się w skandaliczne romanse, które trwają długie lata i niszczą wszystkich dookoła. A najbardziej najbliższych.”

Nie przepadam za krótkimi opowiadaniami i jak dla mnie, akcja w książce nie rozwinęła się prawie wcale.  Oczywiście rozwiązanie całej „tajemnicy” przyjaciółek i ich synów, opisane jest w pięciu ostatnich zdaniach – dla mnie to zbyt mało 🙂

Niewątpliwie jest to książka dla kobiet i o kobietach , moja ocena 5/10

One thought on “Idealne matki – Doris Lessing

  1. Ja ostatnio tak się dałam nabrać na promocję „Szmaragdowej tablicy”. Książka jest pokaźnych rozmiarów, więc tu nie miałam na co narzekać, ale w środku… Nudna akcja, banalni bohaterowie i kiepska intryga. No cóż, nauczka dla mnie na przyszłość 🙂

Skomentuj

