Egzotyczne grzyby z kurczakiem i ravioli

Raz w miesiącu w miasteczku obok organizowany jest targ farmerów. Można tam kupić dosłownie wszystko. Od organicznych warzyw, poprzez jaja strusia i przepiórki po wędzone ryby. Zawsze wracam obładowana zapasami. Tym razem kupiłam kolorowe grzyby. Dla mnie na pierwszy rzut oka wyglądają na „trujaki”, ale ja się nie znam. Zjadłam i od wczoraj jakoś żyję. Zrobiłam z nich sos śmietanowy i podałam z kurczakiem i ravioli. Niestety ravioli kupne, lenistwo wygrało. Polecam 🙂egzotyczne grzyby (6)

SKŁADNIKI:
pierś z kurczaka 1 duża
masło 3 łyżki
sól pieprz 1 szczypta
śmietana do sosów 150 ml
grzyby mix 250 g
ravioli – u mnie szpinak i ricotta

PRZYGOTOWANIE:
grzyby oczyścić  pokroić na mniejsze kawałki , podsmażyć na łyżce masła, następnie dodać śmietanę, zmniejszyć ogień , doprawić do smaku solą i pieprzem, i dusić 15 minut. W tym czasie pierś z kurczaka umyć i osuszyć, pokroić w kostkę i podsmażyć na 2 łyżkach masła. Lekko posypać pieprzem. Ravioli ugotować w osolonej wodzie. Sos grzybowy przełożyć do mięsa, wymieszać. Ravioli układać na talerzu, polać przygotowanym sosem. Smacznego:)

egzotyczne grzyby (5)

polub_nas_na_facebook

2 thoughts on “Egzotyczne grzyby z kurczakiem i ravioli

Skomentuj

