Przepiękne :)

Moja siostra Kaśka, zawsze miała pasję do „robótek” . Pamiętam, jak na szydełku dziergała całe tuniki czy sweterki. Zawsze była dobra w pracach manualnych. Tuż przed świętami Bożego Narodzenia wysłała mi kilka zdjęć swojej najnowszej pasji. Uwierzcie mi, że pasja to idealne słowo:) Może o nich gadać godzinami.    Siostra zaczęła robić bransoletki. Pomyślałam nawet , że troszkę się popisuje, bo cóż to trudnego nawinąć oczka na kordonek , później koraliki, coś tam poprzekręcać i gotowe. Nic bardziej mylnego. Kupiłam cały sprzęt. Zrobienie pierwszego rzędu zajęło mi 4 godziny. Zrobienie drugiego przełożyłam na kolejny dzień, brakło cierpliwości. Zrobiłam 2 rząd gdy córa pociągnęła kordonek i spruła! Ręce opadły , wszystko zwinęłam i leży gdzieś na szafie. Może najdzie mnie wena. Zrobienie takiej bransoletki wymaga ogromnej cierpliwości a siostra ma jej w nadmiarze:) Jeżeli spodobały Wam się jakieś wzory, zapraszam do pisania. Bransoletki są w cenie 17-35 zł. Wzorów jest o wiele więcej, oczywiście Siostra może przesłać na maila. Istnieje możliwość oglądnięcia bransoletek i odbioru we Wrocławiu (Nowy Dwór – Hala Strzegomska), lub wysyłki pocztą.

Sama noszę 4 rodzaje. Koleżanki na uczelni są zachwycone. Idealne jako prezent.
Kontakt do Kasi:  soter1@interia.pl  lub Facebook. Kasia Pawlakbra

bra1

bra3

bra4

bra4

bra5

bra2

2 thoughts on “Przepiękne :)

Skomentuj

