Gadżety kuchenne

Ostatnio pisałam o PRZYPRAWNIKACH, czyli o czymś czego używamy codziennie. Dzisiejszy wpis też całkiem praktyczny. Sztućce. Setki wzorów ,materiałów i sposobów wykonania. Drewniane, plastikowe, metalowe a nawet papierowe. Standardowe i te bardzo pomysłowe. Tylko czy wszystkie nadają się do użytku, a może tylko do oglądania? Gdy ja urządzałam się po raz pierwszy, sztućce kupiłam w sklepie internetowym. . Wybrałam je bo podobał mi się ich design , lekko przekrzywione, lekko zaokrąglone , troszkę nowoczesne 🙂 Zapłaciłam za nie niemało a skończyło się na tym, że zalegają w szufladzie.  Przedstawiam kilka fajnych i ciekawych propozycji. Zapraszam do przeglądania.infinity set

e2cf791900247e3b47c9ad7c

cutlery03

 

290712_sigg_outdoor_cutlery_set_2

 

jion

18

17

14

12

11

10

9

auerhahn-sztucce-dla-dzieci-birds

anial_cutlery2 8 8 (1) 6 5

4 thoughts on “Gadżety kuchenne

Skomentuj

