A fu , a fe! Co za strata pieniędzy!

Uwielbiam mozzarellę! W każdej postaci. Praktycznie zawsze jest w mojej lodówce. Tak więc kiedy do polskiego sklepu przywieziono mozzarellę talarki , bez wahania wzięłam dwie paczuszki do koszyka.

zotarellaok

Nie wiem jak u Was ale u mnie kosztuje 2,89 funta, więc nie jest najtańsza. Zrobiłam wszystko dokładnie jak wskazywała instrukcja. Wstawiłam do nagrzanego piekarnika i zapiekałam 7 minut. Gdy serek zarumienił się wyglądał naprawdę apetycznie. Wystawiłam na stół. Jakub zerknął i spytał co tak śmierdzi?! 🙂 Rzeczywiście zapach nie był powalający. Przekroiłam talarek na pół a tam mozzarelli jakby brak! Porcja dosłownie znikoma. Panierka serowa twarda, smakowała wszystkim ale nie serem. Ogromne rozczarowanie! W wielkim skrócie: A fu, a fe . Nie polecam!

zotarella ok

8 thoughts on “A fu , a fe! Co za strata pieniędzy!

  1. A u nas takiego rodzaju sera nie widziłam więc być może to co się nie sprzedało tu, to tam zejdzie jak świerze bułeczki. My wiemy co dobre :0)

  2. Ja lubię innej firmy ale już nie pamiętam jak się nazywała ale była z dodatkiem sosu żurawinowego, kosztuję ok 10-11 zł (czyli dużo jak na niewielką porcję 2 czy 4 kotlecików) i jest niewyobrażalnie wręcz dobra. Ser po przekrojeniu się wylewa. Hmm zrobiłaś mi smaka bo nie jadłam tego już parę lat 😉

Skomentuj

