Resztkowy quiche

Siedziałam na kanapie i myślałam… co by tu zjeść? coś za mną chodziło ,ale nie wiedziałam co. Zerknęłam do lodówki a tam parówki, których nikt nie chce tknąć, jajka i 2 placki tortilli. Tak powstał resztkowy quiche.  Danie na szybcika i dla każdego. Polecam. resztkowy qieche (4)

SKŁADNIKI:
  • tortilla 2 szt
  • parówki- u mnie drobiowe 4 szt
  • kukurydza konserwowa 120 g
  • sok pomidorowy 200 ml
  • jajka 3 szt
  • mleko 50 ml
  • sól pieprz 1 szczypta
  • czosnek 1 ząbek
  • ser żółty w plastrach 3 plastry
  • ser żółty tarty 2 łyżki
  • olej do smażenia
PRZYGOTOWANIE:
Parówki pokroić w plasterki. Podsmażyć na rozgrzanym oleju. Dodać odcedzoną kukurydzę konserwową oraz sok pomidorowy- ja użyłam soku Tymbark. Posypać solą , pieprzem oraz czosnkiem. Całość dokładnie wymieszać i poddusić. W osobnej misce wymieszać jajka z mlekiem oraz dwoma łyżkami sera żółtego tartego. Na dno tortownicy lub innej formy ułożyć tortillę. Dodać połowę farszu i zalać połową jajka z serem. Przykryć pozostałą tortillą i wyłożyć na nią resztę składników. Wstawić do rozgrzanego piekarnika( temp160 stopni ), zapiekać 35 minut. Smacznego:)

 polub_nas_na_facebook

One thought on “Resztkowy quiche

Skomentuj

