Bloggerzy w UK

Codziennie czytam wpisy o zjazdach czy spotkaniach blogerów w Polsce. I strasznie Wam tego zazdraszczam ! :) Bo ja tak daleko, i choćbym chciała, to nie dam rady dojechać. Zastanawiam się ile nas jest tu w Uk? Może moglibyśmy się spotkać? Pogadać, popróbować, a relację dodać i u siebie.  Więc “zjednoczmy” się ! Wpisujcie z jakich miast jesteście, może coś wymyślimy. Pozdrawiam.

Flag_-_Union_Flag

Ja zacznę pierwsza, mieszkam w Stoke-on-Trent ale jak najbardziej mobilna 😉

 

11 thoughts on “Bloggerzy w UK

  1. Ja mieszkam w Glasgow, jestem mobilna na tyle ile pozwola mi pociagi i autobusy. Niestety. no i w gre wchodza tylko weekendy i tez nie wszystkie (niestety, duuzo pracuje). Ale jestem jak najbardizej chetna nna spotkania 🙂

  2. hej hej:) to jestes nablizej mnie:) ja mieszkam w Telford 😀 jak najbardziej fajnie bylo by sie spotkac ale mysle ze najlepiej blizej wiosny zrobic jakis fajowy piknik 🙂 pozdrawiam

  3. Hej!Witajcie! Mieszkam we Wrexham (Walia), od kilku m-cy „bawię się” w blogowanie i oczywiście bardzo chętnie poznam pokrewne dusze blogujące tutaj w UK. Może zaczniemy od stworzenia swojej grupy na facebooku? Mielibyśmy ze sobą wtedy kontakt i łatwiej byłoby coś ustalić, no i wymienić się doświadczeniami czy przepisami 🙂 pozdrawiam

Skomentuj

