Gadżety kuchenne

To taki typ gadżetów, niezbędnych w każdej kuchni. Osobiście mam ich niewiele , może 8 sztuk. Używam tych kolorowych z podziałem na warzywa, mięsa i ryby. Mam też deseczkę „ozdobną”, jest tak ładna że szkoda na niej kroić. Oto kilka podpowiedzi, jakie cuda możemy sobie zafundować. Która jest Waszym faworytem? Zapraszam do przeglądania.

cyerwowna

puzzle04

300229543_1db61831d347

21 22

283163631_93671552faf1

13

10-Best-1-Divertimenti

 

8

3

2-heart-cutting-board-by-velvet-brown

2

5 thoughts on “Gadżety kuchenne

  1. Pierwsza i druga najładniejsze, ale czwarta, piąta i szósta najbardziej praktyczne wg mnie. Zawsze gdy kroję, obieram itd. to na całej szafce mam bajzel totalny, więc takie „miejsca zrzutu” odpadków bardzo by ułatwiły sprawę 🙂

Skomentuj

