Przekładaniec Kopenhaski

Niestety i przyszła na mnie pora kiedy muszę zgubić kilka kilogramów ( ale to już nie pierwszy raz). Moja mam raz w roku stosuje dietę kopenhaską i efekt jest mocno widoczny. To tylko 13 dni, więc jakoś wytrzymam. Zaczęłam i jest baardzo ciężko. Dieta wymaga maksymalnie silnej woli, a jak mam ją utrzymać jak wokół tyle słodkości i pyszności. Przecież w domu nadal gotuję. A u mnie dziś na obiad jajko gotowane na twardo z gotowanym szpinakiem i pomidor. Postanowiłam choć ładnie sobie ułożyć.przekładaniec kopenhaski

a tak prezentuje się kolacja. Uwielbiam steki , ale ten bez soli i pieprzu i zupełnie bez żadnych przypraw…:(

stek kopenhaski

Tak wiele kontrowersji nie wzbudził nawet Dukan ze swoją dietą wysokobiałkową:) a może ktoś z Was już ją stosował?

polub_nas_na_facebook

4 thoughts on “Przekładaniec Kopenhaski

  1. U mnie, dieta by nie przeszła, brak mi silnej woli. Za mięsem jakoś szczególnie nie przepadam, a takiego steka nieprzyprawionego to bym nie przełknęła :/

    Podziwiam Cię i życzę wytrwałości ::

  2. Ja jestem przeciwniczką i kopenhaskiej i dukana. Podupadło mi po nich masakrycznie zdrowie. Mam skłonności do tycia, więc ciągle jestem na zdrowym żywieniu, odpuszczając weekendy, natomiast raz w roku robimy z Mężem 3 miesięczną dietę odchudzającą polegającą na nie łączeniu niektórych grup produktów ( + oczywiście 0 słodyczy i tłustych potraw, serów ). Działa i jest zdrowa, upadek wagi to 1, 1,5 kg tygodniowo.

Skomentuj

