Pascal i Okrasa pod moją choinką

A czy na waszej liście do gwiazdora znalazła się jakaś kulinarna książka? Na mojej owszem, i to nawet kilka.

Gdy tylko zobaczyłam reklamę tej książki zaraz zadzwoniłam do mamy. Specjalnie wcześniej zrobiła świąteczne zakupy 🙂 Wczoraj bladym świtem, zapukał do drzwi, a właściwie zapukała kurierka, paczkę otworzyłam w 10 sekund.  W środku prezenty dla całej rodzinki, mój ulubiony własnoręcznie przez mamusię wykonany smalczyk oraz książki. Jedną z nich była właśnie ta – Okrasa kontra Pascal. Od pierwszej chwili wiedziałam , że będzie moją ulubioną. Nie wiem czy zwracacie na to uwagę, ale ja tak. Książka wydana jest na dobrej jakości papierze. Przy każdym przepisie jest zdjęcie, oczywiście przepiękne, ale nieprzesadzone. I teraz najważniejsze, w środku same jak ja to określam „ludzkie przepisy”. Dużo kurczaka i schabu, kilka zapiekanek i przystawek. Jest to kuchnia codzienna, czyli taka której najwięcej przygotowuję.

Tym , którzy jeszcze książkę mogą dostać, gorąco polecam. Warto mieć na półce.

Moja ocena:

10/10okrasa

Druga okładka książki
DSC_1291

Książka podzielona jest na 8 działów:

DSC_1295 DSC_1296

Pieczony kurczak z ziemniakami i szparagami, czyli coś co robię średnio dwa razy w miesiącu, ale nigdy nie pomyślałam, żeby pod skórkę dać farsz zrobiony z chleba. Przepis trafia na listę „must do” 🙂

DSC_1297

DSC_1293

DSC_1294

10 thoughts on “Pascal i Okrasa pod moją choinką

  1. u mnie cała rodzina zaopatrzona już w tą książkę, póki co nie miałam czasu się zagłębiać, nadrobię to w święta, ale podobnie jak Ty jestem pewna że przypadnie mi do gustu 🙂 pozdrawiam!

Skomentuj

