Wielka księga ciast siostry Anastazji

Kolejna książka, która znalazłam pod choinką:) Choć nie jestem ogromna fanką słodkości i nie piekę zbyt często, bardzo chciałam dołączyć tę pozycję to mojej domowej biblioteczki. Naczytałam się recenzji, w 99% procentach bardzo pozytywnych, musiałam więc sprawdzić osobiście jak to jest w rzeczywistości. siostra anastayja

Pierwsze co mnie osobiście zauroczyło, to zdjęcia ciast. Być może zrobione przez profesjonalistę, ale dla oka dają przyjemne wrażenie, jakbyśmy oglądali zdjęcia z herbatki u babci.

Wydana jest w oprawie twardej, posiada aż 424 strony! Wielka księga ciast Siostry Anastazji to ponad 400 sprawdzonych przepisów na ciasta, torty i ciasteczka. Codzienne i wykwintne, łatwe w wykonaniu i wymagające wprawniejszej ręki.   Przy każdej propozycji znajdziemy oznakowanie w postaci od 1 do 3 kwiatuszków, świadczące o ich trudności.

Księga zawiera niezliczoną ilość przepisów na ciasta biszkoptowe, przekładane masą, galaretką, owocami i tak dalej. Niektóre przekładane są aż siedmiokrotnie.  Nie jest to książka dla osób na diecie, bowiem siostra Anastazja używa ogromne ilości masła. W jednym z nich potrzebujemy go aż 500 g! 🙂

Niestety znalazłam malutki minusik tej księgi. Niektóre przepisy są  praktycznie takie same. Zmieniony zostaje np kolor galaretki lub owoce no i nazwa oczywiście. Spokojnie można by skrócić księgę do 300 propozycji.

Książka nie należy do najtańszych, ma ustaloną cenę – 59 zł.  Na allegro można znaleźć za 42 zł już z przesyłką.

Polecam wszystkim, którzy pasjonują się wypiekami.

Moja ocena

8/10

DSC_1301

DSC_1302

DSC_1303

 

7 thoughts on “Wielka księga ciast siostry Anastazji

Skomentuj

