Wyniki Konkursu

Ojj co to był za konkurs! Nadesłaliście prawie 90 zgłoszeń, a każde wyjątkowe. Wybór był bardzo ciężki, sami nie potrafiliśmy zdecydować kto ma zdobyć nagrodę główną. Ja wybrałam 8 wspaniałych zdjęć z historią w tle i stanęłam, z żadnego nie potrafiłam zrezygnować. Poprosiliśmy o pomoc przyjaciółkę i Jakuba i wspólnymi siłami zdecydowaliśmy.  

 Nagrodę główną czyli KOSZ PEŁEN ZAKUPÓW  otrzymuje:

Magdalena Cendrowska

„Marzenie mojego życia, od dzieciństwa. Tata zaraził mnie pasją do nieba i lotnictwa. Zabierał na lotnisko, prosił, żebym robiła zdjęcia wielkich maszyn, które robią tyle hałasu. Chciałam zobaczyć jak to jest być w niebie, popatrzeć na świat z góry. 4000m i ja malutka istota, która wyskakuje z maszyny i leci… jak ptak, tylko że nie miałam siły ruszać skrzydłami, taki był pęd powietrza  Tak jak powiedział mój instruktor „To co zostanie Ci w głowie, nikt Ci nie zabierze”… Po prawie sześciu miesiącach od tego wydarzenia wiem, że miał racje. Skok mam w głowie, ale już niedługo mam nadzieję, że nie tylko jeden „

magdalena cendrowska

Mamy również wyróżnienie dla Renaty Wydryszek za kolorowe i beztroskie zdjęcie:

„moim ulubionym zdjęciem minionego roku 2013 jest zdjęcie z wakacji mojej córeczki ( wakacje spędzaliśmy w domu)pomimo tego bardzo świetnie się bawiliśmy. Bardzo lubię to zdjęcie, ponieważ przypomina mi moje czasy beztroskiego dzieciństwa i wakacji, które spędzałam bardzo miło u babci na wsi.”

Szkoda, że nie mamy więcej nagród, z wielką przyjemnością wyróżniłabym jeszcze kilka zdjęć:)

Wszystkim dziękujemy za udział w zabawie, już dziś zapraszamy na kolejny konkurs, który wkrótce na blogu. Zwycięzców prosimy o nadesłanie adresów do przesyłki nagród. Jeżeli nie zgłoszą się w ciągu tygodnia, nagroda przechodzi na kolejny konkurs:) Pozdrawiam

5 thoughts on “Wyniki Konkursu

Skomentuj

