Tort – herbatka angielska

Kilka dni temu znalazłam starą kartę od aparatu a na niej mnóstwo zdjęć. W tym i tego w pełni jadalnego tortu. Robiłam go już całe wieki temu, na jakiś konkurs. Był to mój pierwszy tort i widać wszystkie niedociągnięcia 🙂 Spody są biszkoptowe, kanapeczki zrobione również z biszkoptu, babeczki ozdabiane masa cukrową i malowane farbownikami spożywczymi. Najwięcej czasu zajęła mi filiżanka, którą musiałam dobrze zamrozić, żeby jakoś się prezentowała 🙂 Zrobienie tortu zajęło mi prawie cały dzień , ale efekt końcowy jak na laika całkiem niezły 🙂100_8768

100_8750

100_8770

100_8771

100_8738

100_8751

9 thoughts on “Tort – herbatka angielska

  1. Ja tam niedociągnięć nie widzę, bo w życiu bym pewnie takiego tortu nie zrobiła :). Widzę za to bardzo oryginalną formę. Ten tort jest po prostu niepowtarzalny. Super!

Skomentuj

