„Obowiązkowe” gadżety Wielkanocne

Napisałam „obowiązkowe” , bo różnie to u każdego bywa 🙂  Kiedy jakieś 2 tygodnie temu pakowałam całą swoją kuchnię i przenosiłam ją do większej (nareszcie!) napisałam do przyjaciółki, że jeżeli kupię choć jeszcze jedną miseczkę to może mnie zastrzelić! Dosłownie. Nie wiem po co mi tyle tego i gdzie ja to wszystko miałam pochowane.

Dlatego dziś  wpis o tych potrzebnych i tych zupełnie niepotrzebnych gadżecikach. Wielkimi krokami zbliża się Wielkanoc ( a dopiero co był sylwester). Zaczynają się przygotowania, myjemy okna, odkurzamy za szafa itp itd… Człowiek upoci się , umęczy, a później tylko dwa dni wolnego, i gdzie tu sprawiedliwość? 🙂 Zapraszam do przeglądania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

źródło zdjęć: awsomedesign.com

3 thoughts on “„Obowiązkowe” gadżety Wielkanocne

  1. Fajniutkie:) Kilka miesięcy temu zrobiłam duży porządek w kuchni, pozbyłam się rzeczy, które były mi zbędne…teraz znów mam na nowo stos miseczek, filiżanek, talerzyków;)

Skomentuj

