Wyniki konkursu – zgadywajka

Wow, wow, wow !!!! 140 odpowiedzi. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. Dwa zdjęcie były troszkę podchwytliwe ale i tak daliście radę. Zdjęcia prezentują:

1. szparagi
2. granat
3. pietruszka
4. bakłażan
5. cebulka dymki – dymka
6. rzodkiewka
7. ogórek
8. rukola
9. botwinka
10. kalafior 

Nagrodę główną , zestaw noży wylosowała córa. Zwycięzcę prosimy o kontakt w ciągu 7 dni na Potravelblog@gmail.com lub Facebook-u.

noze

DSC_1707

DSC_1710

 

 

A już za kilka dni zapraszamy na kolejny konkurs 🙂

 

7 thoughts on “Wyniki konkursu – zgadywajka

  1. Moje gratulacje dla zwycięzcy. Ale także dla Rodziców mających taj uroczą córeczkę. Ja na moją muszę poczekać już tylko 15 dni;)
    P.S. A czy będą jakieśkolwiek wyniki z konkursu z książką „Pan Mercedes”?
    Pozdrawiam

  2. Dzisiaj zrobiłam ciasto z sokiem Kubuś oraz śmietaną, którego przepis znalazłam na tym blogu;) Pyyyycha! Dziękuję za inspirację.

Skomentuj

